ESPAÑA

¡Hola!
Jahani, nu har jag antligen taget paus fran allt solande och bett om att fa lana datorn har hos Margot.
Igar var en lang dag med mycket resande hit och dit, men allt gick forvanansvart bra! Inte en enda sak gick fel, och det var ju nog sa konstigt. Margot som vi bor hos ar riktigt trevlig, och hon ar typ overlycklig over att vi pratar sa bra spanska. Dock ar det mest Hanna som skoter pratandet, jag far tunghafta sa fort nan vander sig till mig. Dock forstar jag mycket, sa gott som allt, men det ar bara det har med svarandet...
Dock blev det ett litet missforstand idag, Margot trodde att vi skulle ata lunch har hemma medans vi hade fatt instruktioner om att vi var tvungna att kopa egen lunch om dagarna. Tydligen hade dom suttit och vantat pa oss och gjort massa mat osv....  Usch sa pinsamt. Men hon forstod i alla fall, och det var ju skont.

Idag har vi fatt gora varldens samsta test far att kolla vara spraknivaer. Jag gjorde jattedaligt och fick hamna i en grupp dar dom borjade ga igenom hur man bojer Hacer i presens och vad alla frageord betyder. SERIOST! Har jag kunnat FOOOREEEVEEEER. Sa till slut sa jag till la profesora att jag skulle do om jag fortsatte i den har kursen, sa imorn ska jag fa byta.
Efter vi gjorde testen sa fick vi rundtur i Malaga. Det ar sa sjukt fint har sa det ar inte sant. Det tar typ fem minuter for oss att ga till skolan, bara uppfor en backe. Carlos som skotte rundturen var radryg. Han pratade typ ett ord i minuten sa att alla skulle forsta, och kallade oss hela tiden "La familia de Malaca Instituto". "I LOVE MY MALACA INSTITUTO FAMILY" skrek han innan han sa nat. Han suger pa engelska ocksa. Nar han skulle saga washing machine blev det "Washy mashy".

Nu har vi tagit oss en liten siesta och solat pa terassen utanfor mitt rum. Ikvall ska vi pa flamencokurs och sen pa nan valkomstfest pa skolan dar vi ska fa akta spanska Paella. AY AY AY!

Saknar alla er dar hemma, men det ar faktiskt inte helt fel att fa ga omkring i shorts och t-shirt i slutet av februari, liksom.
¡Que tenga un buen día!
¡Adios!

P.S. Smsen harifran kostar typ 6kr/st, sa nu blir det inget mer! Ni far faktiskt ta och vanta pa mina uppdateringar har om ni vill ha lite Ingrid-love. D.S.

Ordbajsningar
Postat av: Erika

LÅTER GREAT!!!

2009-02-23 @ 18:25:38
URL: http://erikajuh.blogg.se/
Postat av: TESS!

INGET SMS TILL MIG, VAFALLS! D:

hehe, låter som du har det bra i alla fall :D

2009-02-23 @ 21:07:37
URL: http://modertheresa.blogg.se/
Postat av: jennie

OOOH GUUUD SE SKÖNT! NJUUUT!

2009-02-25 @ 16:32:07

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0