diss

Igår stordissade jag och Linni alla hjärtans dag genom att vara supersinglar, tjocka med chips och se på Star Wars. Det kändes verkligen som motsatsen, måste jag säga. "Vi gillar krig!" som Linn så utsökt uttryckte sig.
Jag cyklade, för första gången denna vinter, hem till mamma där jag sov, OCKSÅ för första gången. Fick en liten, liten tunn tältsäng att campa på, men den var helt okej. Dock snarkade min käre mor så fruktat att hon väckte mig några gånger.
Jag minns när jag var liten och hade rummet bredvid mamma och pappas, och så när jag vaknade på natten trodde jag att det var fullt med monster i hela huset. Då sprang jag självklart in till mina föräldrar för att få skydd, men där var det ännu värre! "MONSTER ÖVERALLT AAAAAAAH!!!!!!!!" tänkte jag. Men det var ju bara dom som snarkade. När jag berättar det för dom nu säger dom att jag bara har fel. Himla snarkmonster.



Kan ju bjuda på en fin bild jag hittade på den här gamla datorn. Hohohohohoho, gissa vem? Vickie får inte svara, den tönten. Och Erika kommer inte förstå varför hon är så konstigt attraherad av denna, tillsynes riktiga, kvinna!

Ordbajsningar
Postat av: jennie

DET SER UT SOM DANIEL RADCLIFFF!!!!!!!!!

2009-02-15 @ 15:52:46
Postat av: Erika

hahahahah sett den här bilden förut ;D

2009-02-15 @ 18:37:58
URL: http://erikajuh.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0