cansada

Nu har jag och Hanna precis kommit hem fran att annu ett forsok i Málaga centrum. Igar forsokte vi forgaves hitta nagra bra affarer att kopa klader pa, men ICKE! Bara massa dyra designerklader hit och dit - jattetrakigt. Till slut fick vi massa instruktioner om att ga till Corte Inglés och omradet daromkring, och det gick ju battre. Hittade nagra mysiga t-shirts for typ 30 kr/st och nagon present har och dar. Ville egentligen spendera massa pengar pa presenter till allt och alla, men tyvarr hittar jag ju inget sant dar litet och fult som man kan kopa tio stycken av och bara kasta till alla som vill ha lite karleksbevis. Det finns typ bara nyckelringar, bah jaha? Inte sa kul att fa, kanske. Alltsa, det finns ju knappt nagra fula sma armband att kopa! Vad ar det har - ¡¿¡¿¡¡¿¡¡¿¿¡¡¿¿¿¿¿¡¿¡¡¡¡¿¡¿¿¡¡¿¡¡EN VETTIG STAD?!?!?!??!?!???!?

Hahahaha aaah, nu blev jag mikket glad av att fa lasa Beckys meddelande pa spanska. Det finns fan inget roligare an hennes overambitiosa sma skamt, hahahhahahahaa. OJ vad jag saknar er alla dar hemma! Har ar det faktiskt ganska trakuigt, ska ni veta. Det ar ju inte ens en riktig semester, ju. Vi gar i skolan, sen hem for att sola i nagra timmar, sen lunch, och sen kanske hitta pa nat, typ fara ner till centrumet for att ga i daliga affarer utan bajsarmband.
Justja, apropa lunch. Idag fick vi nagon tallrik full med okryddat kott som inte smakade NAT och massa, massa, massa KIKARTOR! Alltsa, spanjorerna ater ju typ inte potatis eller pasta till maten, det ar helt stort. Hur som helst, jag hatar, hatar, hatar, hatar kikartor. Alltsa, konsistensen far mej att SPYYYYY. Men jag kunde ju som inte lamna dom dar eftersom Margot ar varsta stolt over sin matlagning osv. Jag forklarar laget for Hanna och hon sager at mig att gilla laget och bara trycka i mig alltihop. Sagt och gjort sa forsoker jag fa ner nagra kikartor, och ni ANAR inte hur nara det var att jag spydde. Jag borjade liksom hulka vid matbordet och det kravde typ ALL min mentala styrka att inte bara spruta mina inalvor over hela familjen. Skitackligt.
Jag lyckades dock svalja och vara glad (haha Vickie) och sen sa jag att jag inte var hungrig. "Lo siento, yo no tengo mucho hambre... Hace calor y no me gusta.." osv osv drog jag ihop nan logn om att jag inte far aptit av varmen. Nu ar jag skithungrig. Vi at middag pa Burger King, men hamburgarna var jattesma....

Jaja, nu maste jag bege mig hemat for att skriva vykort, gora laxan till imorn och duscha mig. Imorn ska vi aven pa nagon tapas-fiesta som skolan har anordnat, hoppas det blir kul! PUES PUES PUES, HASTA LUEGO!


Ordbajsningar
Postat av: jennie

jag förstår fortfarande inte ett ORD spanska juuu! Och nu tycker jag att du ska vara jätteglad att du slipper gamla umeå ett tag 8) för mycket roligare här äre INTE!



HEHE vi ses ju snart :D SKÖT OOMDIG!

2009-02-26 @ 09:32:14
Postat av: Pappa

Köp en fotbollströja till mig. Jag har iofs redan en spansk, men den du hittar är nog bättre och annorlunda. Jag kan sätta in pengar på ditt konto. Nånting måste du ju köpa, inte bara bajsarmband.



På söndag kör jag buss, inte hemma förrän på kvällen. Olof är hemma, så att du kommer in. Visst har du flygtaxi hem?

2009-02-26 @ 12:00:55
Postat av: vickie

underbart! underbart!

men tänk vad härligt att slappa runt där istället för att ha dubbelmatte denna torsdageftermiddag. Gräset är alltid grönare på andra sidan? Nej du vill nog vara kvar en stund till.

2009-02-26 @ 14:13:56
URL: http://vickie.blogg.se/
Postat av: TESS!

köp en bajsnyckelring åt mig :D

2009-02-26 @ 17:17:01
URL: http://modertheresa.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0