busshistoria

Satt nu på bussen och hörde hur tanten framför mig frågade chaffisen om var hon skulle av om hon skulle någonstans jag inte hörde. Han sa att hon skulle av på Smedsgatan.
Vi åker förbi Smedsgatan. Jag tänker att jag måste vara en god medmänniska och påpeka detta för den stackars lilla tanten.
Jag: Eeh... Ursäkta? Vi åkte precis förbi Smedsgatan...
Tant: BORT MED DIG!!!!!!
Jag: Öööööh... nej, alltså, jag tror du skulle av på Smedsgatan!
Tant: BORT! BORT! BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORT!!!!!!!!!!

När hela bussen stirrade på mig fick jag nog och bestämde mig för att tanten kunde väl lika gärna åka på den här bussen ända in i helvetet om det var det hon så gärna ville.
Ah well, det var väl en alldeles utmärkt avslutning på alla mina märkliga bussåkarhistorier jag varit med om. Jag har nu nämligen åkt min sista busstur hit till Umedalen. Imorn flyttar jag. Fett ägd, Umedalen!

Ordbajsningar
Postat av: erika

HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAAH VAFAAAAAAAN?!

2009-02-05 @ 17:31:18
URL: http://erikajuh.blogg.se/
Postat av: alva!!!!!!!!!!!!!!!!!!

alltså jag har kommit på att din blogg faktiskt är ganska kul att läsa så det är synd att jag in teläser den : (

2009-02-05 @ 17:49:50
Postat av: hannapanna

tanten tyckte väl också det var dags för din sista busstur med tanke på att hon sa BORT! :P



Du måste fota lägenheten så jag får se hur det ser ut. RUM FÖR RUM! På begäran av mig (och jennie, jag vet att hon vill)!

2009-02-07 @ 16:19:08
URL: http://gyllengahm.blogg.se/
Postat av: vickie

DET FINNS JU FAN MER IDIOTER PÅ FEMMAN. DU HAR INTE SETT DET VÄRSTA ÄN.

2009-02-07 @ 17:46:33
Postat av: Hanna

Jag är segast på att kommentera det här :P men din sista busshistoria ägde! Som alla dina busshistorier gör ;)

2009-02-09 @ 18:27:45
Postat av: jekkie

hahahahah alltså VAD HAR DU FÖR INVERKAN PÅ SMÅ RARA TANTER?! Dom kanske ser synderna i dej, din SNUSK! hehehe

2009-02-09 @ 23:03:46

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0