bilder

Här kommer lite sköna bilder, och några som är lite äldre eftersom jag precis listat ut hur jag her in bilderna från mobilen till datorn hähä.

Nu 18-åriga Malle med antydan till dubbelhaka.
High Fashion-tjejer i ny lägenhet.
Smugg-Ricki och Ap-Ingrid
Inte så fierce pose av Hanna. Hennes pojkvän ser ut som en kvinna.
Det här, däremot, var grymt fierce.
  Jag är också ganska fierce och High Fashion och allt som Tyra säger. GUUUUURRL! Man ska sluta på topp.


Ordbajsningar
Postat av: Hanna

Hahaha så många otroligt snygga bilder här måste jag säga. OCH DU ÄR HET BRUDEN!

2009-02-15 @ 22:18:01
Postat av: Anonym

HERREGUD!!!!!! NÄR DU TOG DEN DÄR BILDEN SA JAG SPEFICIKT "DU FÅR INTE LÄGGA UT DEN HÄR BILDEN NÅGONSTANS, INGRID" OCH DU SA "NEJ MEN DOM HÄR HAR JAG JU BARA I MOBILEN" SOM ATT DET VORE HEEEELT OTÄNKBART ATT DU NÅGONSIN SKULE KLUNNA KLÄGGA UT DFOM OCH VAD SER JAG HÄR DU LÄGGER UT DOM

2009-02-15 @ 22:26:48
Postat av: alva!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DET VAR JAG SOM SRKEV DET FÖRRA INLÄGGET

2009-02-15 @ 22:27:16

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0