wooh!

Nu har jag äntligen fått körkortet i handen! Det blev en bra bild, väldigt neutral, som jag faktiskt kan vara nöjd med i tio år till.  Nu behöver jag bara ett svart bibliotekskort, sen har jag en vuxenbörs, haha.
Förutom att ha gått och hämtat körkortet, så har jag idag även bakat en frusen daimtårta, den är så sjuuukt god! Den är till mig och Björn och nyårsmiddagen vi ska ha imorn här hemma. Det ska bli jättemysigt. Jag ska snart börja göra i ordning fläskfilén som ska marinera i nåt dygn. Sen blir det även potatisgratäng och en schpännande sås till, hoho. Ska bli så kul att laga värsta finmaten istället för... hamburgare på fredagar....

Igår hade jag en riktigt dålig dag. Jag åkte och handlade på OBS! (fuck Coop Forum), och köpte lite grejer till middagen. Där hittade jag en bok som jag velat läsa länge, Rädda Felix, så jag köpte den. Sen när jag kom hem kunde jag inte hitta den nånstans. Eftersom jag inte ville nöja mig med tanken på att jag glömde boken i affären, tog jag på mig tofflorna och tog bilnyckeln för att kolla i bilen om den hade ramlat ut ur påsen. Självklart låg den inte där, och när jag kom in i trapphuset igen så hade jag självklart slängt igen dörren bakom mig utan hemnyckeln med mig. Så jag blev sittandes i trapphuset i ungefär en timme, tryckandes mot elementet. Kul dag.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0