teoriprov snart...

Jag sitter här på skolan och hetspluggar lite teori över internet. Om mindre än två timmar ska jag ge mig iväg till vägverket för att avlägga provet. Jag erkänner att jag är väldigt nervös, det känns nästan som om det här är något av det viktigaste jag har gjort i hela mitt korta liv! Och jag kommer bli så besviken om jag inte klarar det. Men SJÄLVKLART KOMMER JAG ATT KLARA DET! Dessutom fick jag just reda på att jag kommer få tillgång till världens bästa nervlugnare precis innan provet: SPRRRIT!
Haha nej, inte sprit. Det var ett litet skämt från min sida. Nej, jag ska få träffa Björn precis innan lite grann eftersom han kommer befinna sig i området. En liten kjam från personen man älskar måste ju hjälpa bäst!

Nej, nu blir det lite mer teori innan jag ger mig av!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0