lilla uppkörningen och londonpackning

Jag fick ett stort, fett OK på min lilla uppkörning, viklet jag är mikket nöjd med! Jag klarade mig faktiskt mycket bra, om jag får säga det själv. Dock glömde jag helljuset på en gång, och så fick jag typ kortslutning och försökte köra ut på motorvägen när det kom en mötande bil. Hon var typ tvungen att bromsa och jag fattade ingenting, och det var fruktansvärt pinsamt. Alltså, jag är inte en lättgenerad person, men det där ögonblicket hamnar verkligen på topp 5 i mitt liv. Usch och fy. Men hon sa att det var okej och att jag nog hade lärt mig en läxa, så det var lugge.

Nu ska jag städa upp mitt rum lite, och så ska jag packa alldeles för mycket kläder till min tredagarsLondonresa! Vi åker 10.10 imorn från Umeå och är i London ungefär 19.00 på kvällen, om jag inte minns helt fel. Vi kommer hem på fredag kväll, så det är ingen lång vistelse. Men förhoppningsvis ska vi lyckas få med lite sightseeing, lite julshoppinh och EDDIE IZZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Omg, jag kan knappt tro det! EDDIE HERE I COME!





Ordbajsningar
Postat av: Hanna

Äsch, det där med körkortet kommer gå kanon!



Och hoppas ni får en riktigt lyckad resa :)

kram

2009-12-01 @ 18:32:10

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0