köttfärsskor

Igår började veckan väldigt bra med halvdag i keramikgrunks. Vi fick hålla på från 8.25 till 11.00 med att kladda med lera, och jag håller på att göra en ljusstake med kuber som liksom staplas på varandra. Det är lite svårt att förklara, men jag ska lägga upp bilder både på den och på själva keramikbaket. Imorn är det också halvdag, så då fortsätter vi. Väldigt roligt att bara få kladda, hehe.

Jag gjorde även en god köttfärssoppa till min familj igår. Självklart blev den perfekt, hoho. Blev lite extra taggad på att börja laga mat, så det lär väl bli några gånger i veckan nu! Tyvärr sket sig ju mitt sommarexperiment med att prova massa olika recept hela tiden, men jag kanske kan göra om det till någon sorts julklapp till min pappa. Eller nåt.
Jag och Olof for även och provade skor på Skokanonen! Jag hittade ett par riktiga snygga boots med de högsta klackarna jag någonsin ägt. Inte för att det säger så mycket om hur höga dom är. Jag är mes på klackar. men hur som helst känner jag mig fin i dom där jag trippar fram, hohohoho.

Nu idag har jag min sista körlektion!!! Då ska jag även boka in slutprovet, alltså uppkörningen och teoriprovet. LITE NERVÖÖÖÖÖST, men mest spännande! IHHIHIHIIHHIIH schpännande. Jaja, nu gurglar min mage över hur ointressant det här inlägget blev.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0