KÖRKORT!!!!!!!

NU HAR JAG KÖRKORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!

Det gick så himla bra! Jag fick Kuggar-Ola, men han sa sen att jag var "godkänd med råge" och att han "inte kunde ha gjort det bättre själv"!!!!!!!!!!!!!!!! AWESOME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag har kört omkring hela dagen, för med Becky och Malle, sen hämtade jag Ellen i Sörfors, och körde henne, mamma och Alva till mariehem där dom skulle köpa skor. Sen förbi mormor och morfar för att hämta julklappar inför imorn. Insåg då att jag faktiskt inte har ätit på hela dagen, och lär inte göra det heller! ÄR SÅ GLAAAAD!!
Jag har verkligen aldrig varit så stolt över mig själv!!!!

Nu ska jag snart åka och hämta Björn, och sen pappa och systrarna igen, då. HIHIHIHIHIHI!!!!
Imorn åker vi till skellefteå över jul, så bloggen lär hållas ouppdaterad.

GOD JUL ALLIHOPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ordbajsningar
Postat av: vickie

GRATTIS KLINKY

2009-12-23 @ 19:23:43
Postat av: Anonym

grattiiisisisisisisiisisisisisisisssssss!!!!!!!



MMMMMMMMMMMMMM antillio is on my butt about the low dance now. F-U

2009-12-24 @ 01:55:12
Postat av: Hanna

GRATTIS, igen :D så sjuuukt skönt att ha gjort det, eller hur?



Jag har kryat på mig nu så jag har ätit julmat med god aptit. Hoppas att du och familjen har det bra i skellefteå :) GOD JUL!

KRAM

2009-12-24 @ 20:34:57

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0