kate the great!

Alltså, jag har tur? Vi har ÄNTLIGEN fått tillbaka boxern, vilket innebär alla mina älskade tv-kanaler tillbaka, och precis lagom till alla julfilmer som går! Och DESSUTOM slår jag på TVn nu, och så självklart är Kate Winslet, aka KATE THE GREAT, världens vackraste kvinna, på Ellen, mitt favoritprogram. OF COURSE! Såna där små lyckliga stunder gör mig... lycklig!

Igår bytte jag och Björn julklappar, och självklart blev han glad för mina otroligt uttänkta presenter till honom. Jag gav honom en miniplånbok och en läslampa som man fäster på boken för att läsa, liksom. Det låter kanske lamt, men det var precis det han behövde, så det var bara bra!
Och nu har jag tänkt skryta lite om vad han gav mig, hihi. Jag fick en heldag med honom på stan, utan några klagomål från hans sida (han gillar inte att gå på stan så mycket), OCH så ska jag få shoppa för 2000 kronor!!! Och på kvällen blir det middag på någon restaurang! HÄRLIGA TIDER! Sitter just nu och funderar på vad jag ska lägga pengarna på, HIHIHI.

Ikväll kommer syskonen hit som vanligt, och sen ska jag och Björn på Avatar 3D. Tralalala.

Ordbajsningar
Postat av: alva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

alltså ÅÅHHHH TYP BÄSTA PRESENTEN EVER JAG FÖRSTÅR INTEEE!!!!!! varför ger inte freyr det till mig för :(:(:(



ingrid om du viiill så får du spara några kakor till miiiig hi ihiii

2009-12-22 @ 16:04:29

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0