juldagen

Julafton var sådär lagomt mysig, med bra julklappar (JAG FICK EN CYKEL!!!!) och härliga tävlingar om presenter. Självklart fick pappa oss även att sjunga några julsånger i stämmor osv. Kul kul.
Nu sitter jag alltså hemma hos farmor och farfar i Skellefteå, i min pyjamas som jag har burit hela dagen, hehe. För det mesta har jag bara legat i soffan med täcke och tittat på tv med mina syskon, spelat familjespel och läst boken Slumdog Millionaire som jag fick av Ellen i julklapp. Den är bra, rekommenderar både filmen och boken.

Imorn kommer Björn och hans pappa och hämtar upp mig här, och det bär av till Älvsbyn där Björns släkt bor. Det ska bli spännande, dessutom har jag nog aldrig varit så långt norrut. Björn tror inte att jag kommer kunna förstå vad dom säger.
Jag saknar min Björn.

Nej, nu ska jag läsa vidare i min bok och hoppas på att någon kul kanske loggar in på msn...

Ordbajsningar
Postat av: alva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JA DU KAN JU NÄMNA ATT JAG VANN PRESENTEN OCKSÅ!!!!!! :D::D:D:D:D:D:

2009-12-27 @ 00:07:42
Postat av: alva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag har skrattat åt körkortet i minst fem minuter nu

2009-12-27 @ 00:08:36
Postat av: Pappa

Visst var det trevligt att tävla om en julklapp!

2009-12-28 @ 10:27:51

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0