hahahahahaa

Hahahahah OKEJ, nu är jag VÄLDIGT självsäker och har redan lanserat en ny header med min bild på mitt blivande körkort hahahaha. Pinsamt nu om jag faktiskt inte tar det. MEN SJÄLVKLART KOMMER JAG TA DET!!
Hur som helst, där ser ni hur jag kommer se ut på bilden, i alla fall. Så himla fult.

Ordbajsningar
Postat av: jennie

hahahahahahah ååååååååååååh det där hade vart det roligaste körkortet EVER! Hoppas du ser ut sådär på det 8)

2009-12-11 @ 23:18:34
Postat av: vickie

ahhh saknar dig inky!!

2009-12-12 @ 00:30:52
Postat av: becky

det där var den fulaste jävla photoshopning(paintning?) jag någonsin sett! och kanske det fulaste körkortet också! men vafan, se till att ta körkortet nu så får du visa att du kan bättre än så!

2009-12-12 @ 12:16:16
Postat av: TESS!

Hoppas du klarar det!! :D

2009-12-12 @ 17:07:09
URL: http://modertheresa.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0