Det blir körkort innan jul, ändå!

... Eller ja, om jag klarar det, vill säga. MEN SJÄLVKLART KOMMER JAG ATT KLARA DET!!!!!
Jag är inte en sån som bah "ååh, vill inte säga när jag kör upp, tänk om jag inte lyckas och så blir alla värsta besvikna, bjäbb bjäbb". Liksom, för det första VILL jag ha allas lyckönskningar, det är väl bara trevligt att typ alla hejar på en? Dessutom, om jag INTE skulle klara det, skulle alla som läser bloggen ändå inse det förr eller senare. Så. Ja. Då blir det ju knappast värre bara för att jag har sagt det innan? Ingen logik i det resonemanget.
Så här kommer det:
Teoriprov torsdag 17/12 (JA, nu på torsdag!!!!!!!!)
Uppkörning 23/12 (JA, DAGEN FÖRE JULAFTON!!!!!!!!!!)

Det känns jättebra att ha det inbokat, nu är jag så taggad så jag.... SPRÄNGS!!!!!!!!!


Jag ber till Franks ande att allt kommer gå bra.


Ordbajsningar
Postat av: jennie

naaaajs, då fåru ju värsta braiga julklappen till dig själv!!

2009-12-14 @ 17:02:47

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0