bilder

Eftersom jag har inte har några planer ikväll sitter jag inne och tittar på tv. Tänkte då också orka att bjuda på några bilder från senaste tiden, så enjoy!


Swoppingträffen i början av månaden.


Alva bytte till sig en jacka.


Vi har haft några halvdagar med keramik på skolan som var riktigt trevligt! Petra gjorde ett äpple.


Malle gjorde en hand som skrämmer mig lite...




Becky gjorde en ljushållargrej.




Jag bestämde mig för att göra en ljusstake, och den ser ut så här, då. Det ska sitta ett värmeljus längst upp, och så ska jag  måla den svart!




Vi hade julavslutning igår.


Becky lyckas alltid hamna bredvid fula personer!


Lärarna spelade och dansade. (Vickie eller Erika, jag spelade in lite på kameran, mest för er skull, så om ni vill ha videon kan jag skicka den på msn!)


Och idag var vi ute i skogen och fixade till oss en julgran. Jag körde bilen. Hehe.

Ordbajsningar
Postat av: ricki

first of all. visste inte att becky har blivit brunett!!



och snygg ljusstake... ser ju ut som nagot man kan kopa i en butik... thumbs up.......bitch.



vill hemskt garna se filmen, men har ju itne tillgang till msn fortillfallet... ack o ve.

2009-12-20 @ 06:08:48
Postat av: linn

det är olagligt att fixa till sig en julgran ute i skogen ingrid... :(

2009-12-20 @ 18:51:14

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0