zZzzZZZZzzz

Äntligen hemma från Manchester (och jag skrattade högt åt Linns kommentar: "du gillar man chest... aah") och efter en lång natt på Arlanda är jag helt sluuuut. Dagen har känts som världens längsta, och idag har jag bara kommit hem, duschat, bajsat som en jävla HÄST och halvsovit bredvid Björn som blev utelåst. Och nej, vi har inte blivit trötta på varandra, kan alla sluta fråga?

Ikväll har jag övningskört lite med tre galna machomän som alla tror sig veta hur man kör bäst. Det är LIIIIIIIITE frustrerande, och ni kan ju tänka er hur många motorstopp jag fick. Men JAG tycker i alla fall att jag börjar få häng på det mer och mer. Har till och med bokat in med pappa att vi ska köra MINST en gång i veckan. Har planerat att göra det som en galning fram tills jag fyller 18, och då börja boka in massa lektioner. Mitt mål är att ta körkortet innan nyår, och jag tror verkligen jag kommer lyckas. Det känns som att jag kommer göra det.

Sen börjar skolan om ungefär en vecka. Rektorn skickade ett hemskt mail om att läsåret börjar DIREKT, och som varje start efter lov vil jag ha MINST en dag för att jag lära känna varandra igen. Typ leka lekar.
Hur som helst, fram tills dess har jag inga större planer, så om någon vill hitta på något är jag GAME! Det där var förresten inget desperat rop på hjälp till cybervärlden, utan mer som att jag gärna hittar på nåt. Just nu orkar jag ingenting, inte ens oroa mig för hur jag ska underhålla mig tills skolan börjar. Ska snart sova, slötitta TV först.

Ordbajsningar
Postat av: vickie

ja jo det är rätt soft! :)

fick typ fem sms när jag startade mobilen och det kostar för varje man tar emot.

för att explorius inte hade råd med annat för då hade det blivit dyrare för oss.

2009-08-14 @ 01:06:23
URL: http://vickie.blogg.se/usa

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0