skola

Första skoldagen idag. Är inte riktigt på humör för att skriva något långt och känslosamt här, det är inte riktigt THE WAY I ROLL, men jag kan ju bara säga att det är långt ifrån detsamma utan er två. Det märks ofantligt mycket att ni är borta och jag vill inte tänka på att ni inte kommer tillbaka förrän jag är borta. Förhoppningsvis blir det livligare i klassrummet än det var idag. Detta år ska jag i alla fall försöka vara så positiv som möjligt och FÖRSÖKA koncentrera mig på allt arbete jag har framför mig. Undar hur det här kommer gå.

Ordbajsningar
Postat av: vickie

he kom gå super!

får webcama lite ;) ;) ;) gå och köp en nu! lärarna lär inte alls märka..

2009-08-21 @ 07:11:47
URL: http://vickie.blogg.se/usa

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0