samsung ES15

Jahapp, nu har jag alltså införskaffat min nya kamera. Lite impulsköp, sådär. Dessutom fick jagköra omkring som en galet, både till Mediamarkt och sen till Elgiganten. Väl på elgiganten så var priset 200 kr högre än vad jag hade sett på internet ("bara internet-priser, bjäbb bjäbb") men då lyckades pappa pruta ner det till 790 kr ändå, hähähä. Ibland lönar det sig att ha världens snålaste fader.
Jag tog första kortet med kameran:

Jag blev nöjd med hårfärgen också. Förhoppningsvis bleknar den lite så den blir alldeles rätt *kysser på fingrarna och låter högljutt á la italienarna*.

Här är även ett av typ fem kort jag tog på resan till Manchester. Man glömmer att ta kort när man har roligt.

Björn blev kär i en katedral som var riktigt häftig.

Ordbajsningar
Postat av: Jenny

Är väldigt glad för eran skull, för att det verkar gå så bra för er. Det är skönt att höra. Jag önskar er all lycka fram över och ska själv följa mina drömmar till hösten. Hälsa Björn också.

Kram



2009-08-15 @ 14:52:15
Postat av: erika

Hade helt glömt bort att du skulle till Manchester. Hoppas det varit braaaaaa:). Gillar din nya bakgrund

2009-08-15 @ 21:19:46
URL: http://erikajuh.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0