RES-INGRID

Nu börjar jag min semester (tantigt  sagt av mig, jag vet) och det innebär såklart att det imorn bär av till Manchester med Björn! Åh, jag ser fram emot det huuur mycket som helst, det kommer bli jätteskönt att bara få se lite nytt land och bara mysa med Björn. Vi hade tänkt dra över dagen till London också, vet inte om jag skrev det här på bloggen, men jag tror vi har ångrat oss när vi fick uppgifter om att 110 000 har blivit smittade av svininfluensan just där. Jag är inte den kinkiga eller hypokondriska typen, men det kändes väldigt onödigt att utmana ödet på så sätt. Istället har jag samlat på mig massa våtservetter och håller mig till Manchester. Jag hoppas verkligeni nte att jag blir en av dom där svenskarna/umeborna som blir smittade. Åh, det känns så töntigt. Jaja.

Idag har jag också varit på avskedslunch, för Vickie den här gången. Det är väl bara att acceptera att dom åker/har åkt nu. Det finns verkligen inget att göra åt det annat än att vänta tills dom kommer tillbaka. Och sakna dom under tiden, det är ju mer eller mindre oundvikligt.

Nu ska jag packa färdigt och kanske dra en till runda på Guitar Hero. Har jag nämnt att min bror köpte ett xbox 360 i helgen och att jag är helt beroende av Guitar Hero? Ja, det är jag i alla fall. Det är sjukt kul, och jag är redan uppe på Medium-nivån! Jaja, sluta tjata.
Hejdå Umeå!

Avsked av Erika.
Och nu också av Vickie. (Linn, som är snygg här, stannar dock med mig.)

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0