PUMPAD

Nu taggar jag bodypump som TUSAN. Känns så skönt att jag äntligen kan komma igång med träningen, för om jag minns rätt från förra hösten så kommer allt annat glida på mycket bättre då också!
Dessutom har jag lyckats ganska bra med projektarbetet, eller ja. Att börja i alla fall. Och igår gled det in en och annan slant på kontot, HÄHÄHÄ. Lönen för sommarjobbet på kyrkan fick jag, och jag funderar på hur jag ska fira. OCH jag kanske äntligen har fixat praktikplats på ågot sorts översättningsföretag, vilket skulle hjälpa ofantligt mycket med mitt projekt. Så... ja. Det rullar som på just nu.

Däremot har jag en hemsk känsla av att jag kommer bli våldtagen när jag cyklar hem till Björn ikväll. Alltså, det låter jättehemskt, men jag kan som inte komma över det. Det kan ha något att göra med att jag Män som hatar kvinnor i helgen, och den där våldtäktsscenen fick mig att gråta.
Ska försöka uppdatera så snart som möjligt, så inte folk typ tror att jag inte skriver för att jag drömmer sanndrömmar och faktikst HAR gått och blitt våldtagen. Gud så hemskt. Jag tror inte det egentligen. Men det känns så.

Ordbajsningar
Postat av: petra

den scenen är helt sjukt hemsk..

2009-08-25 @ 19:11:43
URL: http://shockwaves.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0