pengar

Malin påminde mig nu om att vi inte kommer få något studiebidrag den här månaden, något jag helt hade glömt bort. Rent själviskt tänker jag två saker: dels att jag har 17000 PÅ MITT KONTO och dels att INGEN AV MINA KOMPISAR KOMMER HA PENGAR TILL MIN FÖDELSEDAAAAG!!
Hur ska jag nu få presenter? Det kommer måsta bli nåt tjafs om att "ååh, det är tanken som räknas, jag gillar toapappershållare."
Jag skämtar självklart, jag bryr mig inte. Eller lite kanske. För liksom, tänk om mina vänner hade planerat att köpa värsta fina presenten och sen bah "oj, vi hade inga pengar, vi köper en toapappershållare istället."

Jag blev inte våldtagen igår, förresten. Olof skjutsade mig.

Ordbajsningar
Postat av: Våldtäktsman

Eeeeeeeehehehheeh. That's what you think.

2009-08-26 @ 18:13:11

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0