Manchestah

Var halsade!
Har i Manchester ar allting bara bra. Det ar en valdigt fin stad och forvanansvart mycket bra shopping! Jag ar saker pa att Malle skulle gilla det, mycket ar i hennes smak. Tyvarr ar jag ju har med antishoppingen sjalv. Han sitter just nu och dreglar i en affar som heter "fanboyz" (inget skamt) med andra rollspelsfanatiker. Eller jag tror att det ar rollspel, i alla fall.
Det ar valdigt roligt att resa med Bjorn, sarskilt eftersom han typ aldrig rest forut i sitt liv. Vi akte buss igar fran flygplatsen till centrum, tog kanske en timme, och jag har aldrig sett nagon fnittra som en liten pojke forut. Vi akte genom en liten forort till Manchester som jag medger var valdigt gullig, men Bjorn holl ju pa att bli galen.
"SHIT!!!!!! KOLLA HUSEN! MINST 200 AR GAMLA!!!" eller "CHECK IT THE FUCK OOOOOUUUT!!" eller "OH. MY. GOD." eller "tittatittatittatitta EN UTELIGGARE!" eller "HOTELLET LIGGER JU TYP I CENTRUM SA JAVLA NAAAAAAAAAAAAJS!!!". Och det ar en kul omvaxling till mig, som ar lite typ... avtrubbad av alla resor. Fran mig ar det mer "ah, najs, nara centrum, hm." sa det ar verkligen skillnad. Justja, kan ju tillagga att han vagrar prata engelska. Vet inte varfor. Alla tror ju typ att han ar efterbliven nar det ser ut som om jag oversatter at honom.
Hur som helst ar jag valdigt lycklig, och jag tvivlar pa att man kan bli karare an vad jag ar just nu. Eller ja, jag ska i alla fall ta reda pa det.

Men ja, har i England ar det faktiskt mer an bilarna som ar pa fel sida - KRANARNA AR OUT OF CONTROL! Varmvattnet ar pa hoger sida nar det ar tva kranar man ska vrida pa, liksom. Och kallvattnet till vanster. Det ar helt sjukt. HELT SJUKT!
Annars ar det... inte sa konstigt land, det har. Eller alla pratar jatteslarvigt, vilket ar lite storande eftersom aven om jag anser mig kunna valdigt bra engelska sa ser jag ut som varldens idiot som bah "...what?" till allt, med varldens svenskaste uttal eftersom jag kommer av mig. Och Bjorn som bara star dar och flinar.

Jaja, nu ska jag ivag och hamta upp Bjorn fran nordbutiken numero uno och se ska vi se The Hangover pa varsta jattebion. Ha det bra alla dar hemma!


Ordbajsningar
Postat av: linn

du gillar man chest.. ahh

2009-08-08 @ 22:02:12
Postat av: ellen

åh vad gulliga ni är jag vill bara ta er och klämma!!!!!!!!!!!! du vet som man vill göra med små kattungar

2009-08-09 @ 12:28:11
URL: http://knarkbamse.blogspot.com
Postat av: Anonym

Paris äger, fast Manchester kan var naajs också, speciellt som det finns en massa fotbollströjor där. Köp en till mig! Hmmm, du tror att du är mest kär?

2009-08-09 @ 14:00:45

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0