kurr

Nu kurrar det i magen min.

Vi lyckades komma oss iväg till Sävar ändå, för att se på sista slaget-charaden som pågick där. Jag erkänner att jag egentligen bara ville se kungen och skrika "KUNGEN!!!!!!!!!" till honom. Tyvärr befann vi oss på andra sidan fältet från honom, men jag lyckades ta en rejält inzoomad bild på honom, och om man zoomar in på DEN bilden så TROR jag att man kan se honom sitta där och kika. Lur-kungen!
Vi var där i typ 20 minuter, sen bah "... äh!"

Imorn börjar skolan och jag har nu officiellt tagit "ledigt" den här kvällen och tänker bara slappa och förbereda mig mentalt. Dessutom vill jag typ förbereda mig lite, och med det menar jag med vilka kläder jag ska ha på mig. Om du har turen att känna mig så vet du att jag inte är så fruktansvärt utseendefixerad, och jag skulle lugnt kunna gå till skolan med... jamen, min Kramer-tröja och ett par jeans med obscent stora hål i skrevet (vilket jag också gör de flesta dagarna) men det ÄR något speciellt med första dagen, alltså. Jag tror faktiskt att de allra flesta tänker lite extra på klädseln just första dagen. Förstår egentligen inte varför, eftersom man bara kommer tillbaka efter sommaren till samma gamla klass. Och nu behöver jag VERKLIGEN inte ens "tänka på" om det skulle vara någon snygg kille i klassen, OOOH.
Åh gud, nu lät det som att jag brukar göra det. Det brukar jag inte. Inte mer än någon annan. Jag har aldrig varit desperat. Huvudsaken är i alla fall att jag har en pojkvän nu. Åh gud, vad man kan läsa allt detta fel. Pinsamt. Nu lägger jag av.

Åh, jag är inte desperat. Sluta tro det.

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

Desperata-Ingrid

2009-08-19 @ 18:07:33
URL: http://modertheresa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hahhahaha, du ägde just ut dig själv = sjukt roligt

2009-08-20 @ 14:27:54
Postat av: Ellen

var är irrelevant SVARA

2009-08-20 @ 19:01:05
URL: http://knarkbamse.blogspot.com

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0