hurtig

Idag har jag hunnit:
- Sova ut.
- Sätta in affisch i efterlängtad ram
- Byta sängkläder
- Städa mitt rumm
- Beställt klipptid å min luggs vägnar
- Lipat lite över hur fantastiskt fin pojkvän jag har (förlåt för att jag tjatar, men det går inte att vara tyst om såna här saker)

Dessutom färgar jag håret AS WE SPEAK, och snart kommer pappa hem. Då ska jag få övningsköra bort till elgiganten där jag har planerat att köpa en ny digitalkamera för mina (knappt) intjänade pengar. Vet inte varför det blev en digitalkamera. Jag inbillar mig typ att jag förtjänar den eller nåt. Hur som helst så har jag bestämt mig för en Samsung ES15:

Den har 10.2 megapixlar, vilket är mer än tillräckligt för mig. Dessutom har den fått bra betyg som "den lilla kameran som ska med på festen" och jag ser egentligen ingen annan användning för mig. Eller ja, förutom det där med fest. Snarare typ... "den lilla kameran som ska fånga abnorma bajskorvar flytandes i toaletten".

Ordbajsningar
Postat av: Anonym

ahha, tack! And thank u lord for that!!!

Jasså, hur ska du färga det? :)

2009-08-14 @ 14:22:19
URL: http://mikico.blogg.se/
Postat av: vickie

heheh thank you lord...



saknardiginky. jag tänkte precis skriva alla viktiga saker jag har gjort idag (noll) men kom på att jag bloggar ju fna oftare än dig så..

2009-08-16 @ 06:44:18
URL: http://vickie.blogg.se/usa

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0