herregud

Sitter och ser på Tyrashow, och Miley Cyrus är med. Alltså, jag är extremt lite Miley-fan, men jag måste faktiskt erkänna att jag är fascinerad av henne. Seriöst, över hela världen finns det små 11åriga tjejer som skulle kunna DÖDA för att se hennes konsert eller whatever. Hon är inte det minsta rolig och verkar inte så överdrivet intelligent. Nu började hon och Tyra prata om hur dom brukar stalka deras pojkvänner, typ kolla igenom deras mobiltelefoner och smsa tjejer på killens kontaktlista som om det vore från honom osv osv. Hur bra förebild är det, liksom?
Dessutom förlorade Miley precis i en frågesport mot några 13-åringar. Tema: Miley Cyrus. Så sämst hon är. Men ändå är hon typ värsta fenomenet över hela världen. Hur funkar det?

Just nu är jag lite exalterad, för jag ringde precis ett översättarföretag och blev mer eller mindre lovad att få praktisera där. Jag ska dit nästa vecka på någon sorts intervju och typ kolla om jag är seriös! Känns som att det där kommer bli riktigt bra, och kommer hjälpa mycket med båda mitt projektarbete och MÖJLIGTVIS MIN FRAMTIDA KARRIÄR. Mmmm, nu blev det bra i magen.

Snart kommer Björn hit. Han, jag och Becky ska ut till Sävar och hälsa på hundarna. Becky har varit helt galen hela dagen pga dessa jädrans hundar. Förstår inte riktigt grejen, men det är alltid kul att göra någon så lycklig!

Ordbajsningar
Postat av: vickie

hahahah du kommer garva ihjäl dig!!!!!!!!!! http://www.puppetryofthepenis.com/

2009-08-29 @ 07:11:03
URL: http://vickie.blogg.se/usa

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0