ajajaj

Nu har jag ont i nacken. Kanske är det från att ha slappnat av efter mitt hårda jobbande, från att inte längre klippa gräset på en åkgräsklippare............. Kanske är det från alla hårda kramar jag fått eftersom jag varit ledsen. Jag är verkligen tacksam för alla de där hårda kramarna. Jag kan som inte fatta att Erika är borta nu. Jag kommer inte träffa henne på ett år. Inte Vickie heller (även om jag pratade med henne för bara några minuter sedan). Det är ju helt stört. Från att ha träffat dom varje dag i två år till att inte träffa dom alls, aldrig gå i samma klass som dom igen. Det är helt stört. Hatar det här, usch usch.

Jaja, jag och Linn har suttit här ikväll och bara sett på TV. Jag såg Djungel-George - KANSKE VÄRLDENS BÄSTA FILM!!!! Den är awesome. Nu håller jag på att somna, men jag är lite rädd. Jag insåg igår när jag satt och såg på Mumien att jag har blivit världens mes bara det senaste året! Visst, jag var väl ingen tuffing innan heller, men nog fan kunde jag se Mumien utan att blunda. Inte nu lägre. Nu satt jag och skrek högt för mig själv (och Björn, då) och höll till och med för ögonen på mig själv. Dessutom är jag rädd för spöken och mystiska män under sängen, det är helt stört. Och nu är jag ensam hemma, och jag upptcäkte precis att min balkongdörr har stått öppen under kvällen, så nu blir det bara till att kolla i alla garderober. Gosh.

Ordbajsningar
Postat av: Hanna

Det är alltid svårt att säga hejdå, men ni kommer ses igen. Saknar dig. Kram

2009-08-03 @ 15:36:13

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0