ÅH!

Alltså, jag har typ suttit och gnällt om att ingen läser min blogg och att jag är värsta tråkig, men då PLÖTSLIGT så kommer det typ miljontals kommentarer från alla möjliga olika håll. Det gör en liten hungrig flicka med blöt rumpa alldeles varm i hjärtat. Och jag är glad att amerikanerna, Vickie och Ricki, läser också. Vill minnas att dom inte tänkte göra det pga möjlig hemlängtan. Men dom måste väl ha kommit på att jag är FULL OF SHIT, så det gjorde inget. Eller... att dom inte saknar mig ändå... SNYFT!!!!!!!!!!!!!! Nej, ha ha, who am I kidding? Så är det självklart inte. Tralalala.

Nu är det så att jag kan meddela er alla om att jag tänker plocka fram min snygga höstjacka så fort jag  kommer hem. Och ja, jag tänker även dra till med en halsduk så här lagom till skolstarten. Seriöst, jag cyklad precis från Ålidhem till Hedlunda och höll på att FÖRGÅS av kyla. Ända in i... benmärgen... Nu är jag ganska varm, enda problemet är att min cykel inte har några stänkskärmar. Så jag är som blöt på rumpan. Och mina (nya cheap monday-) jeans är också blöta. Och det hjälper inte min rumpas uppvärmning. Om man ändå kunde typ... slänge in värsta mysiga fåtöljen i micron och bah AAAHH gosa ner sig i den sen, alldeles varm. Det är SÅ man värmer en rumpa, mina vänner!!!!!!

Nu ska jag spela Guitar Hero med mina syskon och äta köttfärspaj. Hihihihihihiihihihi nam nam.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0