09.16

Jag släpade mig upp klockan åtta imorse i ett djärvt försök att ställa tillbaka dygnet så här innan skolan. Jag måste säga att jag har lyckats ganska bra, och imorn gäller det! Dock blev jag besviken på mig själv eftersom jag innerst inne hade hoppats på att jag skulle träna nu på förmiddagen. När jag drog på mig pyjamasen och satte på inspelningen av gårdagens So you think you can dance dog den förhoppningen. Det är så knäppt - jag har så gott som hela dagen på  mig att släpa mig bort till simhallen (några hundra meter härifrån) men nu känns det ändå som att det är försent. Av någon anledning har jag dessutom fått dille på äggröra, så jag tänker som bara på att röra ihop ägg och äta. Och då vill jag ju inte träna. Jag vill... ägga...

Får se vad som händer under dagen, antingen blir det chill inför skolstarten imorn eller så far jag och Björn till Sävar och kollar in kungen på ett sexigt sätt. Grrawr! Det hela beror på om vi kirrar skjuts eller inte, så vi får se.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0