UMEÅ

Först och främst villjag bara påpeka att jag aldrig har varit så glad över att vara hemma från en resa! Igår när jag kom hem sprang jag mest bara omkring och tjoade över allt som såg likadant ut. Förutom gardinerna i mitt rum som någon hade bytt. Men det gjorde inte så mycket, dom var fina.

Den uppmärksamme kan nu se att det inte finns några inlagg från min tid i Brest på denna blogg längre. Anledningen till detta är att en viss person spred till fransmännen vad som stod på min blogg, vilket ledde till att de läste den själva. Tacka gudarna för google translate! Alla blev arga och jag bad om ursäkt. Dock inte utan ett hot om polisanmälning först. Så, det är alltså därför jag inte längre har de olagliga (men ganska roliga) inläggen om allapinsamheter från Brest. Jag kan väl berätta det för dig personligen om du nu så gärna vill veta.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0