söndag

Igår satt jag barnvakt, vilket var lite av en ny upplevelse för mig. Som tur var var Anna Klara jättesöt och snäll, så det gick ju hur bra som helst. Jag lagade spaghetti och köttbullar, vi hade spaghettiätartävling, såg Lotta på Bråkmakargatan och spelade hästspelet (som Finns i sjön, bara att man ska samla på sig föl, sto och hingst i en speciell häst familj: "Haar duuu... något Svenskt Fullblod?"). Sen läste jag en Kalle Anka-tidning för henne, så somnade hon vid halv nio. Resten av kvällen satt jag och såg på TV. Tyvärr hade dom bara kanal 1,2 och 4, och alla deras filmer inlåsta (Öh?) så det blev mest bara Robinson och nån lame film med Julia Roberts jag inte fick se slutet på. Ah well, inte helt fel med lite extra klirr i kassan.

Idag har jag då bara jobbat med Jekkie. Jag gav henne Malles present till henne: en påse (oanvända) bindor som hon råkade ha över. Jag fick även en filmreplikbok av Jekkie, bara sådär! Väldigt väldigt snällt av henne!
Nu sitter jag hos mamma och vi ska snart äta middag. Förhoppningsvis också se Trollkarlen från Oz, om jag får som jag vill.

Justja, hittade den här GRYMT roliga videon, jag döööööör!!!!!!


Ordbajsningar
Postat av: jennie

visst är jag snäll och omtänksam, bara sådär? Du behövde ju inte tjata på mig eller nått för att jag skulle köpa boken! :) :) :)



hehehe. Jag ska allt kolla in den där videon, den ser lockande ut!

2009-04-05 @ 20:20:52
URL: http://jenkla.blogg.se/
Postat av: ellen

eh HITTADE du den? Eller så VISADE jag den för dig oki ge mig lite publicitet :C:C:C:C

2009-04-16 @ 16:58:31
URL: http://knarkbamse.blogspot.com

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0