resfeber

Den eviga diskussionen om vad resfeber egentligen innebär fortsätter - betyder det att man väldigt gärna VILL fara nånstans eller är det att man får lite kalla fötter för kommande resan?
Hur som helst har jag lite av varje, eftersom jag ska till FRANKRIKE imorn!!!!!!!!!!!!!!!! Awesome awesome awesome! (Eller som man säger i Frankrike: Supergenial supergenial supergenial!)
Märkte nu att jag slappat till mig på bloggen också, men faktum är att jag inte har suttit vid en dator pååå... SNART FEM DAGAR! Oh. My. God.
Nej, så big deal är det inte. Jag har inte gjort något bra eller nyttigt under den här tiden, så oroa er inte. Det är fortfarande gamla, lata Ingrid som skriver. Jag har mest bara slappat och varit med Björn, som dessutom kommer hit på någon timme. Gosh, han gör mig så glad!

Nu har jag mest bara gått omkring och packat ihop allt jag behöver för morgondagen, och nyss var Malle förbi och vi chillade lite i min säng. If you know what I mean. Malle wants me. Oh yeah. Like a friend.
Ska försöka blogga lite under den kommande veckan i Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrest (uttalas med franska r eller som "bröst" som jag vet att Linni föredrar) tillsammans med min tystlåtne frans.

AU REVOIR MES AMIES DE SUEDE
BONJOUR MES AMIES DE FRANCE............................... NE PAS!!!!!!!

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

Resfeber är att man gärna vill åka i väg, att man typ knappt kan bärga sig. Liksom ofta man inte vill resa iväg? hohohohoh

Hoppas du får det prima skinka i bröstet hahahahahaha xD

2009-04-20 @ 16:45:33
URL: http://modertheresa.blogg.se/
Postat av: linn

brösta på där borta

2009-04-20 @ 21:18:32
Postat av: vickie

jag säger också resfeber till att man vill åka. men det ska vara kalal fötter ...



AHHAHHAHAH EVIGA DISKUSSIONEN!

2009-05-10 @ 13:15:32
URL: http://vickie.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0