påsklov

Nu tänker jag berätta om hur jag började mitt påsklov -09. Hos tandläkaren:
Tandläkarbrud: Jaha, du har ganska mycket tandsten här... Jag ska bara fixa det nu, så slipper du komma tillbaka och ta bort det.
Jag: Okej!
Brud: * tar fram fetaste maskinen * Nu kommer det vibrera lite grann.
Jag: ... okej.
Brud: Jaa, när tandstenen ligger så här mot tandköttet så blir det ju inflammerat... * spränger bort tandstenen *
Jag: * nickar och gråter en liten skvätt *
Brud: Hmm... alltså... ditt tandkött är väldigt inflammerat, så nu... nu blöder det ganska mycket...
Jag: ... eeh... * sköljer ur munnen *
BLOD ÖVERAAAAAAAAALLT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Då svimmade jag av synen och förblödde på golvet. Det visade sig att bruden inte alls var en utbildad tandläkare, utan bara någon random uteliggare som smitit in och stabbat mig i munnen på måfå. Nu dunkar det som tusiken.

Ordbajsningar
Postat av: Anonym

jag tror någon är desperat efter kommentarer! Vi alla VET att du inte är död, ingrid. Och att du inte dött två gånger. Du kan börja leva nu igen, jag är hemma nu!

2009-04-13 @ 20:06:11

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0