jahapp

Nu har fransmännen dragit. Äntligen. Måste erkänna att jag är ganska arg, faktiskt. Tydligen hade min frans sagt till Erikas frans att hon trodde att jag inte gillade henne. Och jag råkade se på ett av hennes vykort att hon hade skrivit till sin mamma att "Ingrid är trevlig, men hon pratar inte med mig :("
Bah NÄE, för det kallas att SVARA PÅ TILLTAL!!!!! Tror hon att jag inte försökte? Tror hon att jag hade tänkt fortsätta i all evighet att tvinga ur henne varenda litet ord hon kan på engelska? Det är inte som att jag inte skulle svara på en fråga. Eller ja, det är ju omöjligt att veta eftersom hon aldrig frågade mig något.

Jaja, hur som helst har jag haft en någorlunda produktiv dag. I mina mått räknat, i alla fall. Steg upp och skjutsade fransarna till flygplatsen. Sen skulle pappa till jobbet, så jag följde med och fick reda på dagarna jag skulle arbeta i sommar. 29/6-31/7 om någon undrar. Och justja, för att jag inte har hunnit fylla 18 i sommar så får jag ungefär 20 kr mindre lön i timmen. Tack.
Sen gick jag till Coop och hälsade på Jennie som praktiserar där. Hon var så söt i en alldeles för stor Coop-skjorta, hahahaha. Efter det traskade jag till Droskis, köpte världens godaste crepes och gick hem. Nu har jag möblerat tillbaka i mitt rum och sådär. Ser fram emot att få tapetsera om lite på påsklovet.

Ordbajsningar
Postat av: jennie

1. Hahaha "råkade läsa" på hennes vykort. ROooligt!

2. Kanske Camille betyder tystnad på franska?

3. Vad är droskis? Köpte du hem crepes?.. eller åt du där?

4. HUUR ska du tapetsera?

5. hejdå!

2009-04-04 @ 17:08:41

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0