bakning

Ja, eftersom jag, Malin, Becky och Vickie skulle ha ett "företag för en dag" idag så spenderade vi hela gårkvällen hemma hos Malin för att baka bullar och muffins. Det gick ganska bra, jag hade i alla fall roligt tills kanske runt 22 någon gång. Efter det blev det mest bara drygt och sömnigt.
Vi vart klara vid midnatt ungefär, och när Becky skulle skjutsa hem oss alla satte vi oss i bilen och så spelades den ultimata sov-låten: With or without you med U2. Vi somnade allihopa, inklusive Becky bakom ratten (vilket förresten är hennes nya smeknamn: Becky Bakomratten. Låter som typ Jocke med kniven. "VART ÄR MIN RATT? MIN ÄLSKADE RA-A-A-ATT!"). Hur som helst så somnade hon, och vi dog allihopa. Kontaktar er nu från den andra sidan. Här finns det bullar men ingen mjölk. Jag måste ha hamnat i helvetet.

Mina tankar går ut till TESS! som tyvärr måste klara sig utan sin älskade Sofi hädanefter. Jag beklagar verkligen, det måste kännas overkligt... kan inte tänka mig vad hon går igenom just nu. Usch, stackarn.

Ordbajsningar
Postat av: uig

jag är släkt med jocke med kniven. det du!

2009-04-08 @ 20:19:54

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0