äventyr

Idag och igår har jag varit på små äventyr i Vindeln. Eller ja, äventyr och äventyr. Fick köra dit, och körde nästan på en tofsvipa. Sen åt jag spaghetti och köttfärssås med Hannas familj. Mina måltider de senaste dagarna har varit: Pannkakor, pannkakor, spaghetti och köttfärssås, spaghetti och köttfärssås, spaghetti och köttfärssås. Jag skojar inte, jag har alltså ätit spaghetti och köttfärssås tre måltider i rad. Jag är nu också trött på att skriva spaghetti och köttfärssås.
Undrar hur mitt bajs kommer se ut efter denna diet?

När jag kom hem var jag taggad på PERSONLIG UTVECKLING, så först tänkte jag ta itu med mitt luftlösa cykelhjul. Men det hade fetpunka, så det sket sig. Sen städade jag hela toan, bytte handdukar, bytte sänglakan, vädrat lägenheten och nu har jag även fått Olof att dammsuga. Vet inte riktigt vad det har att göra med PERSONLIG UTVECKLING, men hurtigt känns det!
Nu ska jag snart till Jekkie för att slänga lite bajs på henne. TESS! kommer hit och hämtar upp mig, och sen ska jag cykla på pappas cykel eftersom min har fetpunka (läs ovan). Det ska bli kul att se eftersom den är typ dubbelt så stor som mig.
Umeås habitanter kommer samlas på gatorna för att se mig vingla omkring på en alldeles för stor cykel!!!!!

Spaghetti och köttfärssås.


Ordbajsningar
Postat av: Hanna

Var det allt du hade att säga om äventyret i vindeln? Spagetti och köttförssås. VAFALLS!! Aja, det var en vacker bild i alla fall!

2009-04-16 @ 13:31:18
Postat av: TESS!

Cykel-Ingrid, get it? HEHEHEHEHEHEHHE

2009-04-17 @ 09:24:58
URL: http://modertheresa.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0