utmanad

Jahapp, Erika tror att hon är cool och bah utmanar folk. Skitakul. Fast ganska kul, faktiskt, för nu får jag göra listor som jag älskar, hihi. Random saker om mig, då:

  1. Jag hatar såna vardagliga saker som folk som plingar på Vasaplan. Vasaplan, liksom. ALLA vet att bussen stannar där ändå, men ändå är det NÅGON som plingar på Vasaplan, SÅKLART. Grädden på moset är såklart om Plingaren innehar någon av nedanstående kriterier...
  2. Jag hatar folk med mittbena, ett hat som överskrider könsgränser. Varför, liksom? Jag vet att detta är ett fenomen som är "i ropet" just nu, och att många av er faktiskt har mittbena då och då (FRIDA!!!), men jag förstår inte hur ni kan utsätta er för denna fulhet. Okej, okej, en del fall är såklart värre än andra (se Nick-frisyren samt Kate Moss).
  3. Jag hatar också folk (för det mesta kvinnor, då) som vägrar ha BH. Ännu ett fenomen jag inte kan förstå mig på. OKEJ om man har grymt små bröst så det knappt räknas eller man precis stigit upp ur sängen hemma och bara ligger och ser på tv (något jag erkänner att jag gör själv). Hur som helst, när jag precis stigit upp har jag oftast min svarta sagan om ringen-tröja där knappt några konturer av hängbröst syns, och om man har skitasmå bröst och inte orkar lägga pengar på massa BHar så har man ändå typ... såna där Nipple covers eller nåt. BRÖSTVÅRTORNA ÄR INTE DITT FRÄMSTA VAPEN, SÅ SLUTA FÖRSÖK STICKA MÄNNISKOR MED DOM!
  4. Ibland när jag inte har saker att säga, eller när jag är väldigt upphetsad ("KYCKLING NUGGETS!!!!!!!!!!!!!!!!!") så utbrister jag saker, oftast i en ganska gäll och ohörbar röst. I våras diagnostiserade jag och Erika mig med Tourettes syndrom. Ibland syns det lite tydligare.
  5. I en hel helg gick jag och oroade mig för att jag var psykopat efter att ha gjort ett test på internet. Jag funderade till och med på hur jag lättast jag kunde "göra slut" med mina kompisar så jag inte skulle mörda dom.
  6. Lalalalaalala
De som utmanas ska skriva 5-7 saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information. Jag utmanar:
Jennie
Tess
Söthanna

Ordbajsningar
Postat av: petra

Ledsen att behöva säga det, jag är en av dem som plingar på vasaplan!

2008-09-12 @ 19:33:53
URL: http://shockwaves.blogg.se/
Postat av: TESS!

GOOOSH jag har ju REDAN blivit utmanad på den här >_<

2008-09-12 @ 19:48:22
URL: http://modertheresa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men ååh, då måste jag ju tänka. Ansträngande med utmaningar

2008-09-14 @ 21:01:18
Postat av: jekkkie

Du bara TROR att du kan utmana mig! MEn jag ska minsannv visa min starka vilja, och INTE göra någon DUM LISTA!!!!!.......



Föresten, punkt 6 på din lista var en solklar vinnare!



DU KAN INTE TVINGA MIIIIG!

2008-09-15 @ 10:47:06
URL: http://jenkla.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0