SUCCÉ

Saker jag ska åstadkomma innan jag dör:

  • Äta en sån där stor Subwaymacka, inte bara en halv.
  • Tungkyssa Jekkiepälsen ORDENTLIGT, och inte på skoj heller. Helt seriöst. Med tungan.
  • Suga ut Jekkiepälsens själ. Också det ORDENTLIGT. Fast itne så seriöst, bara lite skoj sådär.
  • Slicka House i ansiktet så att han blir alldeles LEN, för hans skägg så ser så himlarns stubbigt ut.
  • Få folk att helt seriöst säga "fräsigt", "snitsigt" och "prima skinka!"
  • Skaffa ett barn och lära det fel ord för färger och såna saker, och sen se hur lång tid det tar för den att lista ut att den är konstigt uppfostrad.
  • Raka skallen.
  • Få Nobelpriset, näcka på Nobelgalan och se om det är större straff för att näcka INFÖR KUNGEN elelr om jag bara får samma straff som att blotta sig.
  • Prova gå i bikini på skolan för att se vad lärarna säger.
  • Skaffa en tröja där det står "Gettin' lucky in Kentucky!" på
  • Skaffa en tröja där det står "YOU'RE ON MY HOT TAMALE-TRAIN, WOOH!!" på
  • Förföra Madonna och sen DÖDA HENNE
  • Förföra Chad Michael Murray och sen DÖDA HONOM
  • Resa till månen
  • Tatuera mig
  • Uppfinna det perfekta toapappret - inte för tunt, inte för liten rulle, inte för mjukt, inte för strävt, inte för absorberande. (Behöver kanske inte tillägga att deet vi har nu så rinner typ all avföring av för att det typ inte absorberar något ALLS? Huuuuur ovärt som helst, dessutom är det så tunt så man sitter med fingrarna i anus)
  • Uppfinna den perfekta frisyren, så man ALDRIG behöver kamma håret eller styla det eller nåt sånt, och den blir ALDRIG omodern.

Sen kom jag inte på några fler, men det kommer säkert.


Ordbajsningar
Postat av: Jekkie!

HAHAHA! ANUSPETAREN INGRID! Jag gillar att du ska förföra MADONNA, sen döda henne? DU är knäpp! KNÄPP KNÄPP KNÄPP! Och du kan behålla din tunga för dej själv! MINSANN!

2008-09-04 @ 18:00:03
URL: http://jenkla.blogg.se/
Postat av: TESS!

Varför döda Chad? Han är ju fin :D

Asså nu kommer jag ALDIRG låta dig ta på mig igen, med dina BAJSfingrar!

2008-09-04 @ 18:56:05
URL: http://modertheresa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ska bara tala om att jag asgarvade, krälade på golvet av skratt, hoppade upp och ner med datorn i handen. Galet galet roligt!

Älskade den punkten där du skulle uppfostra ett barn helt fel, du är knäpp Ingrid. Stämmer in i Jekkies kör; KNÄPP KNÄPP KNÄPP!

2008-09-04 @ 21:33:52

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0