KOMPLETT

Nu är alltså familjen komplett igen, med båda päronen hemma. Från Skottland fick jag ett väldigt fint litet keltisk kors av pappa, och av mor min fick jag inget mindre än en sprojlans ny DVD-kamera!!!!!!!!!! Min gamla fick ju sönder i Paris, så nu fick jag alltså en väldigt efterlängtad, lite bättre, kamera att spela in mina och Beckys porrfilmer med.

Imorn blir det simning under gympalektionen, och det är ju alltid lika kul! Då kan jag researcha lite också eftersom jag bestämt mig för att köpa terminskort på simhallen. Jag ska simma till framgång, heh! Jag kan då säga att jag är extremt orakad på alla håll och kanter, men det krävs då mycket för att jag ska trimma mig.

Justja! Jag, Jekkiepäls (f.d. Dr Jex) och TESS! har bestämt oss för att resa utomlands nästa sommar. Först var det tänkt Italien, men när jag och Jekkiepäls googlade så blev det himlarns dyrt alltså. Vi bestämde oss istället för Irland. Jag vill vandra, men TESS! har inga vandringskängor, så DET går ju inte.


Min lilla fräs-bebis.

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

IRLAND HERE WE COME! Vi kan hooka up med sexy irländare WOHO! :D

Najs, nu kan VI göra porrfilmer! Ä-N-T-L-I-G-E-N!

Skämt å sido vi kan filma BREADCAT

2008-09-02 @ 19:01:12
URL: http://modertheresa.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0