heroes

ÅÅHH, ORKA MOHINDER SURESH! Han måste vara tidernas sämsta skådis, gooooooosh! Försökte hitta en skitrolig film på youtube där det bara är massa klipp där han säger "My name is Mohinder Suresh" och "...MY FATHER..." i sin fula mesröst. HUUUUUR kul som helst, måste fråga Linni vart hon hittade den. Åh, asså jag hatar honom. Det är på min hatlista, också.

Uppdaterad hatlista:
  • Mittbenor
  • BH-lösa bröst
  • Folk som plingar på Vasaplan
  • Medelålderskvinnor-rumpor i tights med trosor som liksom... ja, ni fattar.
  • För tunt toapapper som bah går sönder och skaver.
  • MOHINDER SURESH!!!!!!

Ordbajsningar
Postat av: Hanna

Ingrid, du har så mycket hat i dig. Jag älskar Dr Suresh, han är så heeet så het.



Förresten. Jag blev grymt förolämpad när du jämför coldplay med en kenogubbe, big NO NO.

2008-09-18 @ 21:58:26
Postat av: TESS!

Orka dissa Mohinder.

2008-09-19 @ 17:24:43
URL: http://modertheresa.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0