HAT!

Okej, jag har kommit på ÄNNU en sak jag kan lägga till på min hatlista (se; listan med mittbenor, bh-lösa bröst samt vasaplan-plingare). Det är nämligen såna där rumpor kvinnor får när dom tränar, gymmar, eller sådär liknande när dom har på sig stretchbyxor. Så ser man hur trosorna skär in i skinkan, liksom MITTEN av skinkan. Sedan ser man hur liksom troskanten går ner, ner, ner tills det slutar i den hela härligheten nere vid sjärtskåran där rumpan tar slut. Det får gärna vara lite medelålders kvinnor med ca 3-4 barn halsen (eller rumpan) som drar denna (se; min mamma) styggelse. Jag tror alla är bekanta med detta fenomen, som jag har bestämt mig för att kalla "the reversed camel toe". Hittade inga bra bilder, men föreställ er den här rumpan med typ lite svart på.

Ordbajsningar
Postat av: Hanna

"Hittade inga bra bilder, men föreställ er den här rumpan med typ lite svart på"

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA

2008-09-15 @ 19:36:12
Postat av: F?

Därför tackar du, jag och alla andra kvinnor på jorden för stringtrosan!

2008-09-18 @ 20:18:28

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0