gudagäns

Stavning är överskattat.

Idag var jag och Jekkiepälsen på stan där jag köpte två väldigt fina, randiga tröjor och en myshalsduk. Jekkiepälsen argumenterade hela tiden med att jag förtjänade det, även fast jag inte gjorde det. Men jag måste erkänna att jag behövde en liten uppmuntring, så det fick vara min anledning istället. Dessutom blev jag medlem i Lindexclub eller nåt sånt. Egentligen mest bara för att få ett till kort i min börs, det är så tomt bredvid mitt gymkort.... MEN också självkart för att det är typ den enda affären jag handlar på i stan, så. Men visst kammar jag lite vuxenpoäng? Va? va? Va? VA?! * Doris i Hitta Nemo *

Nuuu... eeeh... SLUT PÅ BLOGGANDET! Jag blev lite opeppad av Erikas MASTODONT-INLÄGG om Tyskland och alla dess stereotyper, så jag lägger ner här.

Ordbajsningar
Postat av: Hanna

Lägger du ner din blogg så blir det stryk! Just so you know

2008-09-10 @ 10:24:05
Postat av: erika

Hohoho, du är utmanad bitch.

2008-09-11 @ 21:20:56
URL: http://erikajuh.blogg.se/
Postat av: din mama

jag tycker att det skulle kunna komma en tvåa av hitta nemo.

som heter hitta emo................... ehehehheheheheheh

2008-09-21 @ 18:36:38

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0