gabbagabba

Har just sett klart The Bucket list, har typ inte bölat så mycket till en film på rålänge! Asså, det var inte bara typ tårar i ögonen, utan det rann nedför kinderna och snyftningar uppstod. Morgan Freeman och Jack Nicholson är ju bara mästarna!! Den var i alla fall supermysig, rekommenderas!
Var också och städade på Costas ännu en gång. Det gick bra, jag och Becky pratade på ganska ordentligt om gårkvällens händelser. Hrrm. Senare kom även Malin och Vickie dit, eftersom vi var lovade bio samt middagsbjudning. Icke sa Nicke när jag och Vickie blev hemskickade och vi fick springa till bussen. BITTERT? Kansche, som Hanna säger.

Igår kom Jekkie, Adam och TESS! hit och vi såg The Dark Knight. Den var bra, men det tyckte inte Adam. Då var jag och TESS! helt enkelt tvungna att hänga upp honom i örsnibbarna i VARTENDA äppelträd på gården. Jag vet inte riktigt om han gillade det, det är så svårt att förstå vad han egentligen menar. Konstigt nog gjorde Jekkie inget motstånd utan bara sprang omkring och tog kort på honom med sin mobil, där han hängde. Jag tror det blev bakgrund på mobilen, eller nåt sånt. Möjligtvis skärmsläckare.

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

HUR kan man INTE tycka om The Dark Knight?!?!?!?!?!?

Han är en knäppis! Förhoppningsvis förstod han det när vi hängde upp honom i örsnibbarna!

2008-09-14 @ 20:21:38
URL: http://modertheresa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag kräver härmed att ni har en batman kväll med mig!



Är rätt nöjd över att jag blev citerad också :)

2008-09-14 @ 21:03:32
Postat av: petra

Hehe jag vet inbte varför jag plingar på vasaplan men det kan ha och göra med att min värsta skräck som barn var typ att bli lämnad på en buss..........





Jag är simskoleledare. ;P

2008-09-14 @ 21:21:22
URL: http://shockwaves.blogg.se/
Postat av: jekkieee

MYTTARINGRIDUS! (latinskt ord, tänker INTE berätta för dig vad det betyder)

2008-09-15 @ 10:44:09

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0