EUP

Janne kom precis och berättade att jag hade blivit utvald till att vara en av representanterna för skolan i EUP nere i Malmö i November!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VAD TUSAN?!
Jag skrev verkligen SKITKASST, men det tyckte tydligen inte Janne. SHIT ASSÅ! Han tyckte det var skitbra, medans jag skrattade åt hur dåligt det var när jag skrev det och när jag tänkte efter så mindes jag inte ens vad jag hade skrivit om. KUL I ALLA FALL, och väldigt osannolikt! GOSH!    

Ordbajsningar
Postat av: JEKKIE

vafalls? VAD är det för något?

2008-09-12 @ 13:59:11
Postat av: JEKKIE

vafalls? VAD är det för något?

2008-09-12 @ 13:59:21
Postat av: Hanna

vafalls? VAD är det för något?



Kul med upprepning :) nämen Ingrid, tell me!

2008-09-14 @ 20:59:54

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0