DUKTIG!

Nu för tiden är jag så äckligt ambitiös att jag knappt kan skilja upp från ner! Har redan läst igenom svenskan inför provet hela TVÅ GÅNGER, och provet är inte ens förrän på fredag! Detta låter kanske inte så speciellt, men det är helt otroligt för Ingrid Kling! Dessutom har jag kollat spanskaglosorna så att jag snart kan dom och gjorde franskaläxan (!!!!!!!!!) tillsammans med Erika idag. HHHHHHHHHHHHHHHHHHHJOKK!
Som jag sa till Beckymama alldeles nyss; det är nästan så att jag måste belöna mig med en sjukdag när jag väl blir sjuk. Har jag sagt att jag inte har varit hemma från skolan på hela gymnasiet hittills? EN skolkdag blev det när det blev lite för mycket någon dag i våras, men annars är jag... PARFAIT! *smackar med fingrarna i en trés fransk rörelse *
Det känns som om jag faktiskt kan lära mig något denna termin? OH LALA!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0