choklad

Helgen har gått i chokladens tecken.
Igår gjorde jag Double chocolate and chocolate chips cookies, recept hittat på videojug. Älskar deras slogan "Life explained. On film." hahaha väldigt klockrent! Receptet kan du hitta här, om du vill prova på. Jag måste dock varna om att det inte alls var så lätt att blanda ihop allt som dom visar på videon, jag var tvungen att använda händerna och bjäbb bjäbb det vart mycket bjäbb med det i alla fall.
Jag tyckte dom var goda, men det tyckte inte alla. Kanske lite väl chokladiga, men men.

Ikväll på bion tog jag med mig chokladmousse i min lilla tupperware. Grrrrrrryyyyyyyymt gott att sitta och smaska till den lilla godingen ROBERT och alla hans roliga repliker. "SURVIVE!" och "Just because it's a theme song doesn't make it not true" var mina favvosar. Aja. Imorn blire hard work work med Becky då. Tralalala RICH!

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

Cookiesarna var mums mumsiga!

2008-09-20 @ 23:49:02
URL: http://modertheresa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag går gärna på bio med dig igen, chokladkvinnan!

2008-09-22 @ 13:25:09

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0