biooo

Har precis kommit hem från bion, såg Tropic Thunder. Alltså, skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitrolig film! Jag vet, jag vet, jag säger detta om alla filmer, bjäbb bjäbb, men alltså... Jamen, Söthanna sa det själv, hon har aldrig sett mig skratta så mycket. Säger småtjock, flinstkallig, aphårig, dansande Tom Cruise er nånting? Det borde det, i alla fall. Vuxna män som dansar = HEAVEN! Dessutom var alla scener med Robert HUR roliga som helst, han bara grymtade och hade sig.

Under reklamen kände jag hur någon bakom mig tafsade mig i håret. När jag vände mig om satt självaste Nora där och flinade. Jag funderade under filmens gång vad hon tyckte om den, eftersom den är ganska rejält fördomsfull, även om det är så att de driver med fördomarna, vilket gör det grymt roligt istället för att man ska bli chockad. När filmen var slut vände jag mig om för att fråga vad hon tyckte, men hon var BORTA! Nu sitter jag och undrar för mig själv om hon gick under filmens gång eller om hon bara försvann väldigt snabbt efteråt. Om du läser det här, Nora, så var det i alla fall OFÖRSKÄMT! Jag tycker du borde ha stannat och i alla fall ha sagt hejdå................................. SÅNT GÖR MAN!



Ordbajsningar
Postat av: TESS!

Så underbart rolig film, mår så gott efter den. Hihihihih livade upp min extremt tråkiga dag!

2008-09-20 @ 23:47:39

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0