bakakakakaka

Åååhh, jag mår sådär lagomt bra så att jag bara känner mig GLAD! Endast för några timmar sen fick jag höra Linnis efterlängtade röst. Jättesuperduperhärligfraggilistiskt var det! Har varit lite orolig för vår vän på andra sidan jordklotet, men jag tror verkligen att det hela kommer ordna sig, så småningom. Jag hoppas det i alla fall, för hennes skull.

Imorse hurtade jag mig ur sängen och drog med mig brodern min på gymmet för att träna. Jag tyckte det var trevligt, men Floff mesade ur ganska snabbt och ville fara hem. Gnällspik, kallar man såna!
På dagens enda lektion spelade vi upp vår sugiga lilla pjäs av "El patito feo" (Den fula ankungen). Ingen tyckte det var roligt när jag slog till den fula ankungen, eller när patitosarna räckte fingret. Their lost. Ana Maria gillade inte vår uppsättning.
Sedan gick jag på stan och kirrade en liten pressy åt Erika HHHHHHHHHHHJOOKK.

Nu är chokladtårtan i ugnen och bara väntar på att bli klar, och snart ska jag även börja på cookiesarna... Måste även göra hamburgare till himla glupskHanna som kommer hit och ska äta oss ur huset. Den jäveln. Skulle det inte vara roligt om jag bara sjöng en så ren ton i hennes öra så att hennes hjärna helt enkelt exploderade?
Ikväll kommer något gäng hit och ska fira MOI! Jag tror TESS! har längtat väldigt mycket efter denna dag.

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

JAG VAR FET TAGG! But the best is yet to come hihhihiihhihihiihhi

2008-09-27 @ 01:51:50
URL: http://modertheresa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Kallar du mig glupsk? Ååh! Du skulle bara våga kalla mig nåt annat :)

Och försök du bara komma med dina toner, min hjärna is made of steel!

2008-09-27 @ 16:05:35

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0