väärk

Med risk att bli lolad åt; Jag har rumpskott. Det är nog inte en väldigt korrekt uttryckt diagnostisk term, men jag har ryggskott fast i rumpan. Har haft det ett bra tag nu, men det går som fram och tillbaka. Och just nu har jag det nå så fruktansvääärt. Ont gör det, men jag härdar. Idag har inte varit någon dans på rosor och jag känner hur utmattad jag är i hela kroppen.
Dessutom har jag tråkigt. Såg på Devvan att vi inte har en enda läxa i veckan förutom spanskaprov på fredag, vilket betyder att jag kommer ha så här tråkigt varje kväll. Va?

Har precis sett The Big Lebowski, känner mig som The Dude nu. Lite lagomt hög och bara säger "vaaaaa?" till allt. Saknar Jekkie gör jag också. Just nu sitter hon säkert nånstans i London och väntar på att Queen ska börja spela, om dom inte redan har gjort det. AVIS AVIS AVIS AVIS!
Ska kolla om det finns något spännande som händer i Malaga när jag är där eftersom vi bara har 3 timmar kurs om dagen, sen får vi göra vad vi vill. Hehe. Det känns lite som att jag är inställd på att festa när jag är där, men sen kommer jag ju ihåg att jag inte alls festar. Tror dom i klassen skulle bli lite bittra om jag festade ordentligt första gången utan dom, haha. Dumt dumt.

Ordbajsningar
Postat av: erika

En aning dumt att festa för första gången typ helt själv i ett annat land där dom snackar cpspanska.

2008-10-13 @ 20:59:24
URL: http://erikajuh.blogg.se/
Postat av: Hanna

Oj, stackars dig att du inte har några läxor. Jag lider verkligen med dig! HOST HOST.

Som sagt, du kan få göra mina ;)

2008-10-14 @ 09:09:04

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0