TRÖTT

Alltså, ni ANAR inte hur lång den här helgen har känts! Har inte ens tittat åt datorn sen den fetdog i fredags eftermiddag. Hur som helst, i fredags gick jag och TESS! på bio och såg Eagle Eye. Helt okej ändå, men... ja, ibland ganska otrolig. TESS! tyckte det var skitkoolt, men hon var förblindad av kåthet. En känsla som jag mycket väl känner igen, så jag tog inte upp någon större diskussion. Efter bion traskade vi hem till henne för att vråla till varenda gång Robert dök upp i Ally Mcbeal. Det var fett värt!

Igår stack jag till Costas för att städa klockan 9.00-11.00, det var ganska okej. Är rätt stolt också över att jag kom ihåg koder och kirrade allt ganska bra på två timmar, alldeles ensam för första gången. Man självklart hade jag ju Malbral som hjälpte till och bossade lite. BOSS-MALBRAL! Nä, då är Beckymama mer bossig. Fast hon är också ganska kul, för hon har typ börjat kaxa med allt och alla, och skriker gör hon också. JÄTTEROLIGT, men det är typ bara jag som skrattar åt det varje gång...
Hur som helst, efter Costas for jag hem, såg finalen av So You Think You Can Dance med Floff och Söthanna. Joshua vann. Sen räknade jag matte och: JAG FATTAR! Jag kanske till och med får G på tisdagens G-prov... HALLELUJAH isåfall!
Efter det for jag hem till Jekkie där vi snackade spöken, döden, gjorde kladdkaka och såg Breakfast at Tiffany's. JÄTTErolig film, den rekommenderar jag starkt (till skillnad från Eagle Eye).

Idag har jag bara joppat och joppat. Erika ska också börja joppa med mig, det ska bli KUL! HHHHHJOOOKK!!

Nu ska jag ta igen mig efter helgens bravader. Uschiamej. Iron man skulle vara här och visa vart han är hård - IF YOU KNOW WHAT I MEAN!

HELGEN GODA GÄRNING:
Johan som skjutsade hem mig igårkväll, även fast han preics kommit hem från jobbet och var trött. ZUPERZNÄLL!

Ordbajsningar
Postat av: Jekie

min bror är en snäll man. Jag tror att det ligger i våra gener, vi har SNÄLLT BLOD helt enkelt!

2008-10-05 @ 20:37:02
URL: http://jenkla.blogg.se/
Postat av: LiNN

aaaaha, who's johan??? loverboy?

2008-10-06 @ 12:08:44

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0