SOS

Kom på nu att den där rubriken kanske uppmärksammas som något oroande, men jag menade bara att det är den låten jag sitter och lyssnar på just nu. Jekkie brände mig en skiva i pressy med massa fräsiga ABBA och Queen-låtar (och allt därimellan) som jag kan ha när jag lagar mat, bakar eller bara FETCHILLAR i mitt så gott som kompletta rum!

Ja, du läste rätt, NÄSTAN KOMPLETTA RUM! Fick idag min fåtölj! Den passar in skitabra, och tro det eller ej - jag sitter i den precis nu! Det har bara tagit mig... över två år att få till det precis som jag vill ha det här inne, men fortfarande är det inte helt klart. Det fattas ju en säng som täcker nästan hela golvet. Den kanske jag får... snart? Vet ej.
Kanske om man lägger den nuvarande sängen under kudden så kommer... sängmössen och ger mig en ny? Som man gjorde med mjölktänderna när man var liten?

ÅH ÅH ÅH! Minns ni det där barnprogrammet, typ Mjölktandsmössen?
Låten gick typ "Lägg en mjölktand under kudden, och nästa morgon ett, tu, tre! Finns en gåva under kudden från mjölktandsmössen ska du seeee"
Åh, det ÄGDE!
Fast nu när jag tänker efter så var jag faktiskt skitskraj för det... Det skulle alltid vara någon elak katt som typ försökte äta upp dom eller... var det inte några råttor som alltid skulle förstöra? Dom ville typ förinta mjölktandsmössen och istället placera motorsågar och små ispickor under kuddarna så ungarna typ spikade sig i ögonen med dom...
FAN, det rekommenderar jag ju inte till någon!
Annars så var barnprogrammen mycket bättre när vi var små istället för nu. Nu är det typ............. Ja, jag vet ju faktiskt inte vad det är för barnprogram som går på TV nu för tiden. Znyft.

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

HANNAH MONTANA FINNS JU ALLTID :D:D:D:D:D:D:D:D:D zuperseriöz

2008-10-01 @ 21:53:37
URL: http://modertheresa.blogg.se/
Postat av: TESS!

ÄH VAFAN MINA FINA STJÄRNOR FÖRSVANN D:

2008-10-01 @ 21:55:07
URL: http://modertheresa.blogg.se/
Postat av: TESS!

och DU! Sängen är ju under kudden redan, ditt pucko ;)

2008-10-01 @ 21:55:55
URL: http://modertheresa.blogg.se/
Postat av: JEKKIE

MONTANA ÄGDE JU!!!!!!!!!!!!!



- KALLE ANKA; ÄGER UT ALLA!

- DARKWINGDUCK, min förste kärlek!

- RÄDDNINGSPATRULLEN

- LUFTENS HJÄLTAR

- DISNEYDAGS!

- BUMBIBJÖRNARNA

- DOKTOR SCHNUGGLES!

- TRASDOCKORNA!

- SCOOBEY DOO! (OCH NÄR DOM VAR SMÅ!)

- TOM & JERRY

- ... FINNS HIMLA MYCKET MER, men nu har jag hjärnsläpp. Och barnprogram idag SUGER!!!!!

2008-10-02 @ 10:10:05

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0